یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » ۲۹ نفر در انتظار نشستن روی صندلی شهرداری مشهد | بازگشت شهردار سابق منتفی است

۲۹ نفر در انتظار نشستن روی صندلی شهرداری مشهد | بازگشت شهردار سابق منتفی است

کد خبر: 8919

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بازگشت ارجائی به شهرداری مشهد حتی در صورت تبرئه به کلی منتفی شده و فهرست جدید ۲۹ نفره گزینه‌های شهرداری مشخص شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مجید دبیریان روز سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت فرایند انتخاب شهردار مشهد گفت: روز گذشته در نشست اعضای شورای شهر لیست ۲۹ نفره منتخب اعضای شورا ارائه و مقرر شد از بین آنها هشت نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: در میان گزینه های مطرح شده شخصیتهای ملی، استانی و بومی مشهد وجود دارد، البته گزینه هایی نیز از سوی برخی اعضا مطرح شده که بیشتر در حد شوخی و رابطه شخصی برخی همکاران است برخی گزینه‌ها نیز رگه های اصلاح طلبی دارند و این در حالی است که در شورای انقلابی باید گزینه هایی مطرح شوند که مورد تایید افکار عمومی باشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، گزینه نهایی شهرداری مشهد تا پایان سال و قبل از اتمام سه ماه فعالیت قانونی سرپرست شهرداری مشخص می شود.

۲۹ دی ماه امسال سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد به دنبال اتهاماتی که به ۲ کارمند این شهرداری وارد شد و پرونده آنها در جریان رسیدگی است از پست خود تعلیق شد.

ارجائی ٢۴ مرداد ماه پارسال با کسب ۹ رای از مجموع آرای ۱۵ عضو ششمین دوره شورای اسلامی مشهد به عنوان شهردار منتخب برای این کلانشهر انتخاب شد.

جواد اصغری اول بهمن ماه کنونی با پیشنهاد و رای اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.

کد خبر 743515

منبع: hamshahrionline-743515

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید